När du har bokat en resa hos Hippo Tours ApS gör vi vårt allra bästa för att din upplevelse ska bli trevlig och bra.
Om du under vistelsen upplever att något inte lever upp till dina förväntningar, berätta det omgående för guiden eller personalen på plats, samt till oss (i den ordningen, eftersom det är lokalt, har de omedelbar möjlighet att hjälpa dig) Vänta inte tills du kommer hem.
Det finns ingen anledning att få semestern spolierad på grund av något som kan ordnas med det samma. Samtidigt finns det ett faktiskt krav på, för att du ska kunna anhålla om kompensation efter hemkomsten, att du under själva vistelsen berättat för personalen och oss att du inte är nöjd så att vi haft möjlighet att kunna lösa problemet. Du kan nå oss på telefon +45 36 96 08 94
Du kan läsa mer om reklamation under vår rubrik resevillkor
Önskar du att göra ändringar av resan ber vi dig att kontakta oss snarast möjligt, så vi kan undersöka om ändringen låter sig göras. Det är oftast en avgift för att göra ändringar av resan. Du kan läsa mer under vår rubrik resevillkor.
Våra regler för avbeställning av resa är: Avbeställningsförsäkring återbetalas ej.
Avbeställer du mer än 60 dagar före avresa är depositionen förverkad.
Vid avbeställning mellan 60 och 45 dagar utgör avbeställningsavgiften 50% av resans pris.
Vid avbeställning senare än 45 dagar före avresan är resans fulla pris förverkat.
För vissa specialresor kan det vara andra avbeställningsregler, de framgår då av resebeskrivningen för den tur det avser.